yeni şarkı sözleri

İSMAİL YK FANATİK ŞARKI SÖZLERİ

2018 İSMAİL YK FANATİK ŞARKI SÖZÜ

Hep sustum sustum hep durdum durdum
Hep susamam böyle hep duramam böyle
Ya ne sabrım kaldı ne dermanım kaldı
Yokluğun birden beni batırdı

Unutamıyorum, kahredemiyorum
Canımdan bir cansın ruhumda hep varsın
Ruhumda hep varsın
Geceler uykusuz gündüzüm olumsuz
Yokluğun birden beni batırdı

Çıldırır oldum sana deliyim
Korkuyorum sanki duracak kalbim
Senin için kendimden vazgeçtim
Aşkın çok büyük senin fanatiğinim

Çıldırır oldum sana deliyim
Korkuyorum sanki duracak kalbim
Senin için kendimden vazgeçtim
Aşkın Çok büyük senin fanatiğinim
yeni-sarkisozleri.blogspot.com
Ah sevdanın zinciri kilitledi beni
Feryadım boşuna takmıyor seveni
Bak ne sabrım kaldı ne dermanım kaldı
Yokluğun birden beni batırdı

Unutamıyorum, kahredemiyorum
Canımdan bir cansın ruhumda hep varsın
Ruhumda hep varsın
Geceler uykusuz gündüzüm olumsuz
Yokluğun birden beni batırdı

Çıldırır oldum sana deliyim
Korkuyorum sanki duracak kalbim
Senin için kendimden vazgeçtim
Aşkın çok büyük senin fanatiğinim

Çıldırır oldum sana deliyim
Korkuyorum sanki duracak kalbim
Senin için kendimden vazgeçtim
Aşkın çok büyük senin fanatiğinim

Seninle kalmayı birlikte olmayı
Biliyorum hergün dayanamıyorum artık
Taparcasına, yanarcasına seviyorum seni
Söküp atamıyorum artık

Yanarım yanarım sana ateşine al beni
Cayır cayır ah dudakların
Yanarım yanarım can evine al beni
Kıpır kıpır damarlarım

1 yorum:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.