yeni şarkı sözleri

FUNDA ARAR DUYANLARA DUYMAYANLARA ŞARKI SÖZLERİ

FUNDA ARAR DUYANLARA DUYMAYANLARA ŞARKI SÖZLERİ

Her şey, her şey, senin için
Dualarım, duygularım
Düşlerim de bakışların
Hep seni söylüyor şarkılarım

Umrumda değil, kim duyarsa duysun
Varsın olsun, kim görürse görsün
Bırak gitmeyi, kolay mı sanıyorsun
Söyle sevgimi, herkesler duysun

Duyanlara, duymayanlara
Soranlara, sormayanlara
Ben onu seviyorum, çok seviyorum
Seviyorum, seviyorum

Her şey, her şey, senin için
Dualarım, hayallerim
Arzularım, göz yaşlarım
Hep sana olacak sarılışlarım

Boş ver, boş ver, ne derlerse desinler
Saklama sende bunu, söyle bilsinler
İsterse bizi vurup öldürsünler
İnan bu aşkımı silemezler

Duyanlara, duymayanlara
Soranlara, sormayanlara
Ben onu seviyorum, çok seviyorum
Seviyorum, seviyorum

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.