yeni şarkı sözleri

ÇELİK TÖVBE ETTİM ŞARKI SÖZLERİ

ÇELİK TÖVBE ETTİM ŞARKI SÖZLERİ

Unuttum kendimi, daraldım çok daraldım
Öyle bir derdim var ki dara düştüm, yara aldım

Yaralana berelene, her önüme gelene
“Bir tekme de ben” diyemedim
Sabır çeke çeke çeke taş oldum da
Güzelce bir sövemedim…

Dara çekile çekile kayboldum,
Kendim ettim kendim buldum,
Duvar ördüm, duvara vurdum,
Ne umdum da ne buldum?

Günaha gire gire bir hal oldum,
Günahkârın kralı oldum,
Tövbe ettim, tövbe bozdum,
Ne umdum da ne buldum?
Kendim ettim, kendim buldum….
Ahaaa

Ne sandın kendini? Abarttın, çok abarttın,
Öyle bir halin var ki, suya yazdın, boşa döndün!

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.