yeni şarkı sözleri

SİBEL CAN YENİ AŞKIM ŞARKI SÖZLERİ

2018 SİBEL CAN YENİ AŞKIM ŞARKI SÖZLERİ

Kim geçmedi ki gönlümden
Giden gitti hep ömrümden
Çok çektim çok da yoruldum
Zalim (dostun) elinden
Ya yoruldum ya da ben kovdum
Nankörü kalbimden
Yeni aşkım
Dünyam ol sen dön başımda
İnsan ol ki kal yanımda
Benim derdim bana yeter
Kanar bağrımda
Senin yerin benim yanım
Mutluyum yanında
Yeni aşkım
Aradığım aşktın buldum
Yalan sevdalara doydum

SİBEL CAN 2018 YENİ AŞKIM ALBÜMÜ

01. Sibel Can-Kuyu
02. Sibel Can-Senden Başka Kimsem Yok (Akustik)
03. Sibel Can-Bahçenden Bir Çiçek Yolla
04. Sibel Can-Yeni Aşkım
05. Sibel Can-Beş Dakika
06. Sibel Can-Kalp Yolu
07. Sibel Can-Vallahi Yalan
08. Sibel Can-Kıskanırlar Bizi
09. Sibel Can-Diken Mi Gül Mü (Düet: Eypio)
10. Sibel Can-Senden Başka Kimsem Yok
11. Sibel Can-Yeni Aşkım (Versiyon)

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.