yeni şarkı sözleri

MANGA 1000 PARÇA ŞARKI SÖZLERİ

MANGA FEAT KAMUFLE-JOKER-TANKURT MANAS-FATE FAT-DJ HIRS 1000 PARÇA ŞARKI SÖZLERİ 

Verse 1: Kamufle
Nefes almak gibi bir şey
Yoksan yok olurum her şey anlamsız olur
Suskunluğuma dermanım oldun
Utanan yüzüme güneş gibi doğdun

Rap! Beni yoktan var et
Çekinen biz değil korkaklar hep
Tırnaklarımla söke söke geldim
Kamuf hadi sahnede milleti sağır et

Bende cesaret!
Bu yetenek alacakaranlığa nispet
Kendime söz verdim ecele gidene dek
Bu savaşı sürdürücem kalk dans et

Benliğini fark et, emanet olma
Geçmişi bugün için yad et
Barış için müzikle cenk ediyoruz aga
Bi’ maNga adamla kaleleri zapt et

Nakarat: maNga
Kaybeden o iki yüzlüler sonunda
Biz bunun gibileri çok gördük
Sineye çektik her lafı, her defa

Kahrolur o iki yüzlüler sonunda
Gün gelir yine döner devran
Düşer iki yüzleri olur 1000 parça!

Verse 2: Joker
Aşık Veysel gibiyim hayallerimin içinde
Gidiyorum gündüz gece
Beni durduramıyor hayatın engelleri
Müzikle çözülüyor tüm bilmece

Herkes hep güçlüyü seçer ama iyiler kazanır
Düştüğüm için beni zayıf sananlara
Güldüğüm için böyleyim yani bu
Köprüyü geçene kadar ayıya dayı diyemem (ha!)

Zoru severim de kolayı bilemem
Benim acelem var bu sıraya giremem
Kimi tanımam lazım
“Dile benden ne dilersen” diyen bi’ cin mi gerek?

Niye şimdiye dek düşünemedim acaba?
Bunu kim yiyecek ki
Bi hedefim var o da
Koşuyorum ölümüne zirveye tek

Nakarat: maNga
Kaybeden o iki yüzlüler sonunda
Biz bunun gibileri çok gördük
Sineye çektik her lafı, her defa

Kahrolur o iki yüzlüler sonunda
Gün gelir yine döner devran
Düşer iki yüzleri olur 1000 parça!

Verse 3: Tankurt Manas
Kaseti kalemle bi’ geri sar
Yine sahnede Rap ama sen deli san
Tam isabet yok hesap beni sat
Yeni sound ve mesafeni koru bizi geri sal

Hayallerim kadar yüksek bi’ dağsın
Koştum azim ve istek de lazım
Müziği kulaktan al hisset ve dahası
Rap ve Rock bu da dirsek teması

Bir yıldız tozu gibi poza girerim
Ve tozu dumana katana kadar devam ederim
Hedefim hep ileri bi denemede bitirip işi
Boşa çabalama mori beni tutamadı biri

Dj, B-boy, Writer, MC
B-girl, Fast Rap sen seç kimsin?
Freestyle acapela beat box hepsi
Sokak kültüründe farklı bi’ renksin

Verse 4: Fate Fat
Fate Fat Türkçe Rap’in eski militanı
Vampir gibi emiyor bu sistem kanı
Şimdi sokakta herkes bizleri tanır
Çünkü duvarda ismimiz en büyük kanıt

Ne hedeflerimden vazgeçebildim
Ne de yaşadığım bu sokaklarımdan
Sonra baktım ki aynı yerdeyim
Ve dedim ki kendi kendime

Fate var farkına gençliğinin
Ve de farkına var neyi seçtiğinin
Farkında mısın? Bilmiyorum ama
Zamanın hızlı geçtiğinin

O halde durma değerlendir hadi
Eline geçen bütün fırsatları
Bir çılgınlık yapmayı dene ve de
Bırak beynindeki tutsakları

Nakarat: maNga
Kaybeden o iki yüzlüler sonunda
Biz bunun gibileri çok gördük
Sineye çektik her lafı, her defa

Kahrolur o iki yüzlüler sonunda
Gün gelir yine döner devran
Düşer iki yüzleri olur 1000 parça!

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.