yeni şarkı sözleri

İSMAİL YK DUVARLARDA AĞLADIM ŞARKI SÖZÜ

İSMAİL YK DUVARLARDA AĞLADIM ŞARKI SÖZÜ

İçimden bir ses git her yeri yık diyor
Seni vuran kimse sen de onu vur diyor
İnsan sevince kıyamıyor
Kıyamadım yapamadım bilen biliyor

İçimde şeytan git her yeri yak diyor
Can alanın kimse git onun canına kıy diyor
İnsan sevince kıyamıyor
Kıyamadım yapamadım bilen biliyor

Canım gülüm aşkım sana kıyamıyorum
Göz yaşlarım sana tutamıyorum
Yumruk vura vura duvarlarda ağladım
İğrenç beter hallerdeyim zorlanıyorum
Yumruk vura vura duvarlarda ağladım
İğrenç beter hallerdeyim zorlanıyorum

Hayat neden böyle
Bir ben miyim söyle
Yapamadım atamadım seven biliyor

Acılarım beni daha iyi anlıyor
Canım acıdıkça sana isyan ediyor
İnsan sevince kıyamıyor
Kıyamadım yapamadım bilen biliyor

Canım gülüm aşkım sana kıyamıyorum
Göz yaşlarım akar sana tutamıyorum
Yumruk vura vura duvarlarda ağladım
İğrenç beter hallerdeyim zorlanıyorum
Yumruk vura vura duvarlarda ağladım
İğrenç beter hallerdeyim zorlanıyorum

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.