yeni şarkı sözleri

HEİJAN-MUTİ DELİ EDİYOR ŞARKI SÖZLERİ

HEİJAN-MUTİ DELİ EDİYOR ŞARKI SÖZLERİ

[Muti]
Kimse yanlış anlamasın
Hiç bir şey senin bildiğin gibi değil aşkım

[Heijan]
Yerin dibine batsın aşk sevgisi
Bana denk gelip hem de böylesi
Yoluna ömrümü serdim yetmedi
Bitmedi dinmedi gitti şu öfkesi

Bahane arıyosun suçunu biliyorsun
İşine geliyosa seviyosun olmadı bozuyosun
Boş yere kırıyorsun hep beni üzüyorsun
Bir türlü çözemedim beni deli ediyorsun

Hep bir trip hep bir kavga sürekli
Bozuyosun aramızı zorla
Uykudan uyanır sövmüş mesajda
bıktım usandım beni bir sal ya

Herkesi görüyorsun bana mı körsün
Şu cümle alem halimi görsün
Anlayacak beni elbet bir gün
Geriye döndüğümde biri beni dürtsün

[Muti]
Biri beni dürtsün bu rüyamı
Dar etti bana koca dünyayı
Ne pas veriyor bana, ne yüzüme gülüyor
Hanfendi bulunmaz hint kumaşı

Deli ediyor beni deli ediyor
Beni gidip aleme rezil ediyor
Benim gibi birisini bulacak sanmış
Ah işte buda beni güldürüyor.

Deli ediyor beni deli ediyor
Beni gidip aleme rezil ediyor.
Benim gibi birisini bulacak sanmış
Ah işte buda beni güldürüyor.

[Heijan]
Bitmiyor bir türlü tribiniz
Sebebim olacak kuruyası kibiriniz
Kiminiz egolu kiminiz kafası dik
Kafayı yedirtir insana haliniz

Car car car bir bitmediniz
Beni delirtim sokakta gezdirdiniz
Ne geceniz belli ne gündüzünüz
Hep dert hepsinin aşkı öldürdünüz

Ne zaman güldürdünüz, sürekli sövdürdünüz
Uykularımı boş yere böldürdünüz
Size inanıp güvenip sarılan insanı
İnadına bir deliye dönderdini

Bir gün anlayacak beni dinleyecek
Belki çok sevecek kapıma geri gelecek
Bunu görebilecek kadar uzunsa ömrüm
O zaman her şey tersine dönecek

[Muti]
Biri beni dürtsün bu rüyamı
Dar etti bana koca dünyayı
Ne pas veriyor bana, ne yüzüme gülüyor
Hanfendi bulunmaz hint kumaşı

Deli ediyor beni deli ediyor
Beni gidip aleme rezil ediyor
Benim gibi birisini bulacak sanmış
Ah işte buda beni güldürüyor

Deli ediyor beni deli ediyor
Beni gidip aleme rezil ediyor
Benim gibi birisini bulacak sanmış
Ah işte buda beni güldürüyor

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.