yeni şarkı sözleri

PİNHANİ KENDİNDEN USANDIRMA ŞARKI SÖZLERİ

PİNHANİ KENDİNDEN USANDIRMA ŞARKI SÖZLERİ

Kaç yıl oldu değdim gülüşüne
Pişman olmadım seni sevdiğime
Et tırnaktan ayrılmaz.
Ne olursun isyan etme
kendinden usandırma, kalbimden utandırma .
İstedim oldu dünyalar benim .
Artık eskisi kadar mutlu değilim .
Mutsuz eve güneş doğmaz .
Beni bile bile incitme
kendinden usandırma,kalbimden utandırma beni.
Teslim oldum artık ben sana,yıllar gardiyan hiç yaşamayana .
Aşıktan esir olmaz,beni buna mahkum etme.
Kendinden usandırma,kalbimden utandırma.
Ben dünyayı cennet belledim.
Sensiz cenneti hiç düşünemedim .
Bu dünyadan bir şey olmaz .
Ama bari sen mahvetme
Kendinden usandırma,kalbimden utandırma beni.

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.