yeni şarkı sözleri

MFÖ RUH HALİM YERLERDE ŞARKI SÖZLERİ

MFÖ RUH HALİM YERLERDE ŞARKI SÖZLERİ

Bugün ruh halim yerlerde
Beni sevmiyor diyormuşsun her yerde
Sendeki bu kıskançlık, bu öfke
Düzelir mi bana hele bir söyle

Hayalinle geldim bu günlere
Hayalinle aştım engelleri
Takıldım belki ama düşmedim yere
Seni düşündüm hemen hemen her yerde

Gözlerim yollarda yanımda olmasan da
Bekliyorum gelişini, seviyorum seni
Erkek kadını severse, sonra birden vazgeçerse
Bir iz bırakır silinmez
Gerisi gelecektir o da bilinmez

Bugün ruh halim yerlerde
Sensiz bomboş bu evde
Tuhaf bir boşluk var içimde
Seni böyle uzaktan sevince.

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.