yeni şarkı sözleri

GAZAPİZM KALBİM ÇUKURDA ŞARKI SÖZLERİ

RUBATO-GAZAPİZM KALBİM ÇUKURDA ŞARKI SÖZLERİ

Bir Şehir Sanki Karşında
Hatıraların Arkanda
Kıstırıyorlar Seni Sokakta
Öldüm Her Köşebaşında

İsmin Her Yıkık Duvarda
Ağlatıp Kaldırımlarda 
Kandırıyorlar Seni Masalla
Kalbim Hep Aynı Sokakta

O Kalbi Gerekirse Parçalar Elim
Asla Kaçmadan Geri, Onlar Bulmadan Beni
Koş Gel Bir Köşebaşında Kesilmiş Nefesim
Kısılmış Sesim, Sanki Çok Yakınmış Deniz
Gözümde Sanrılar Gerçeğin Tılsımı Etik
Mahallem Fişlenmiş, Basılmış Evim

Sakınmış Beni, Belki Bir Ağaç, Belki Bir Kedi
Vefa Servetim Dedim, Sevda Ailedir Denir
Cebimde Çakım Var, Kalbimde Hasretin Kiri
Bilirsin Ansızın Kapanan Kapılar Açılmaz Geri
Ve Dünya Gözünde Her Kıta Silik

Dört Yanım Ihanet, Dört Yanım Yılan
Geçmemiş Bu Kış, Gelmemiş Bahar
Şu Koca Binaları Üstüme Yıkan
Gülümser Önümde Yüzlerce Zaaf
Umut Herşeyden Muaf

Dönmedim Geri, Çıkmıyor Üstümden Geçmişin Kiri
Gözüm Kör Zihnim Hep Tetiktedir
Bugün Olmuyor Istediklerim
Yanımbaşımda Hep Filizlenir Bu Umulmaz Kağır
Biter Bigün Tüm Çocukluklarım
Silah Belimde Kalır

Bir Şehir Sanki Karşında
Hatıraların Arkanda
Kıstırıyorlar Seni Sokakta
Öldüm Her Köşebaşında

İsmin Her Yıkık Duvarda
Ağlatıp Kaldırımlarda
Kandırıyorlar Seni Masalla
Kalbim Hep Aynı Sokakta

Ellerim Pas, Bak Ellerim Diken
Ellerin Yas, Ellerin Göğ
Açılmış Ellerin Niye
Kaçınılmazı Görmiyim Diye
Bu Hülya Gözüme Perdeyi Çeker
Ama Bilmiyor Ödenmiş Bedel
Güneş Yarına Gebe

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.