yeni şarkı sözleri

YAŞAR AŞK BOZUMU ŞARKI SÖZLERİ

YAŞAR AŞK BOZUMU ŞARKI SÖZLERİ

Martılara simit attım bugün
Sevabı senin olsun
Seni sevdiğim her gece senin hakkın
Sabahı benim olsun

Bir kır papatyasına bizi sordum
Cevabı bende kalsın
Kimin suçu varsa ayrılığımızda
Günahı onlar alsın

Bu aşk bozumunda
İki yaralı kalp hasat
Dur bakalım daha neler
Gösterir hayat

Şimdi biz senle ayrı ayrı şehirlerde
Aynı şarkıyı dinliyoruz belki de
Benim aklım sende seninki nerde

Şimdi biz senle ayrı ayrı gönüllerde
Aynı sevdayı düşlüyoruz belki de
Benim kalbim sende seninki kimde
Söyle söyle

Söz - Müzik: Murat Güneş

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.