yeni şarkı sözleri

SEN ANLAT KARADENİZ DİZİSİ SOL YANIM ŞARKI SÖZLERİ

SEN ANLAT KARADENİZ DİZİSİ SOL YANIM ŞARKI SÖZLERİ

Hey gidi Karadeniz.,
Gemilerun gider mi?
Öyle özledum yari,
Anlatmakla biter mi?

Hey gidi Karadeniz,
Gemilerun gider mi?
Öyle özledim yari,
Anlatmaklan biter mi?

Yar, hasretune doydum,
Gün üstine gün koydun,
Sevdam dönersun diye
Sol yanumi boş koydum.

Yar hasretune doydum,
Gün üstüne gün koydun,
Sevdam dönersun diye
Sol yanumi boş koydum.

Sallanan yaprak gibi
Rüzgara alişuğum,
Ben bu ayriluklara
Çoktandır barişuğum.

Sallanan yaprak gibi
Rüzgara alişuğum,
Ben bu ayriluklara
Çoktandur barışuğum.

Yar, hasretune doydum,
Gün üstine gün koydun,
Sevdam dönersun diye
Sol yanumi boş koydum.

Yar hasretune doydum,
Gün üstune gün koydun,
Sevdam dönersun diye
Sol yanumi boş koydum.

Senden bir başkasina
Bu yüreğum akmayi,
Seni gördi gözlerum,
Başkasina bakmayi.

Senden bir başkasına
Bu yüreğum akmayi,
Seni gördü gözlerum,
Başkasına bakmayi.

Yar, hasretune doydum,
Gün üstine gün koydun,
Sevdam dönersun diye
Sol yanumi boş koydum.

Yar hasretune doydum,
Gün üstüne gün koydun,
Sevdam dönersun diye
Sol yanumi boş koydum.

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.