yeni şarkı sözleri

SAMİ LEVİ ZÜHTÜ ŞARKI SÖZLERİ

SAMİ LEVİ ZÜHTÜ ŞARKI SÖZLERİ

Samanlıktan Kaldıramadım Samanı da Zühtü
Ben Sana Kandım Zühtü
Şimdi Geldi Sarılmanın Zamanı da Zühtü
Ben Sana yandım Zühtü
Amanın da yandım Zühtü
Ben sana kandım Zühtü
Hele hele yandım Zühtü
Evlerine varamadım köpekten de Zühtü
Ben sana kandım Zühtü
Ben uçkuru çözemedim ipekten de Zühtü
Ben sana yandım Zühtü
Amanın da yandım Zühtü
Ben sana kandım Zühtü
Hele hele yandım Zühtü
Samanlıktan Kaldıramadım Samanı da Zühtü
Ben Sana Kandım Zühtü
Şimdi Geldi Sarılmanın Zamanı da Zühtü
Ben Sana yandım Zühtü
Amanın da yandım Zühtü
Ben sana kandım Zühtü
Hele hele yandım Zühtü
Evlerinin önü kerpiç sekisi de Zühtü
Yel estikçe gelir yarin kokusu da Zühtü
Ben sana yandım Zühtü
Amanın da yandım Zühtü
Ben sana kandım Zühtü
Hele hele yandım Zühtü


Söz & Müzik : Anonim

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.