yeni şarkı sözleri

KOLERA DÖN DÜNYA ŞARKI SÖZLERİ

KOLERA DÖN DÜNYA ŞARKI SÖZLERİ

Demez hiç ne dedim. Dan dun dan.Kaldıramaz kafasını yastıktan, kalkamaz laflarının altından, çözemez ne dedin saflıktan.
Doğru düşünemez anam avanaklıktan ne değerin kalır senin adam astıktan sonra neler gelir başa yaramazlıktan aman sakın sorma sen ne yap ne et sorma.

Gel gelelim buna ben kefilim Kolo karantinan onlar senin dizanterin deli drum larımın uçuk synthy lerimin sonu yok rapim sebil saldır hepinize yeterim
Nerden gelirim nereye doğru giderim bırakın bizim kızın gözü pek o kattı karaya bir renk karışıp atoma fotona sade döneyim bu protonu nötronla kavuştur atoma dönelim.

Dön dünya dönmesen bana ne olur ölsem ölmesem
Ben bu kadar can acısı görmüşken çekinir mi ki ölü yine ölmekten.
Dön dünya Dön dünya Dön dünya Dön dünya
Dön dünya Dön dünya Dön dünya Dön dünya

Yanlamış gemi gibi çözmüş de hayatın sırrını banladı beni saflık Kolo artık yarı uyanık ısıtırız dünyayı geçmiş cesetler anca araca yakıt olur akıt depona yakıt depona.Çatık kaşına karşı çatık kaşım aşına katık o atık o titanik gibi gözüm önünde batık o tıpatıp tutmaya çalışan atıp atıp habire bire on katıp rahat uyuyor mu zıbarıp?

Sön yan titreyince döşek sallanınca dünyan işin rengi değişir kursağına batar hülyan şişince içi o biçim işten soğuyan bulsa olur bulup bunayan.
Nalına mıhına gider o yana bu yana bakar ama önüne değil sağına soluna enine boyuna düşünmek yok var kanmak kolay olana da midem dayanamaz olana bulana bulana…

Dön dünya dönmesen bana ne olur ölsem ölmesem
ben bu kadar can acısı görmüşken çekinir mi ki ölü yine ölmekten.
Dön dünya Dön dünya Dön dünya Dön dünya
Dön dünya Dön dünya Dön dünya Dön dünya

Söz: Esen Güler

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.