yeni şarkı sözleri

EZHEL PAVYON ŞARKI SÖZLERİ

EZHEL PAVYON ŞARKI SÖZLERİ

Şapkalılar gelsin, şapkalılar!

Işıl ışıl her yer, her yer sanki pavyon
Bu seferki iyimiş gardaş,
bi' dahakine az koy
Işıl ışıl her yer, her yer sanki pavyon
Gez-gezdim balkon balkon,
sanki adım Elvan Dalton

Işıl ışıl her yer, her yer sanki pavyon
Bu seferki iyimiş gardaş,
bi' dahakine az koy
Işıl ışıl her yer, her yer sanki pavyon
Gez-gezdim balkon balkon,
sanki adım Elvan Dalton

Hayır mı la? Geblo
Yapracık'tan Kızılay'a metro
Alemlere ahmayah mı eş dost?
Erasmus'lu ortamlara let's go!(c'mon)

Çin çin? Ghetto!
Altındağ, Mamah ve Etimesgut
Aynasızlar bütün gece meşgul
Angara'da boldur gayrimeşru

Çıha'h da geze'k
bu şehri bi" görsek akşam
Işıl ışıl her yer pavyon gibi mor
N'ettin Gökçek başgan?
Takılıyo'nuz geceniz iyi olsun galdaş
Varsa ba'a da koy şarabından bir bardah

Dert etme la gel derdini çöze'k,
ayıp ediyo'n valla başını yesin
"Gel takılak." diyo'm galdaş sana,
gözünle göynün açılır kesin
Şeklimiz iyi hep sohahlarda,
bütün bu bebeler hep ayıhır beni
Ama bu yaptığın ayıp be galdaş,
pavyonda bütün maaşını yedin

Işıl ışıl her yer, her yer sanki pavyon
Bu seferki iyimiş gardaş,
bi' dahakine az koy
Işıl ışıl her yer, her yer sanki pavyon
Gez-gezdim balkon balkon,
sanki adım Elvan Dalton

Işıl ışıl her yer, her yer sanki pavyon
Bu seferki iyimiş gardaş,
bi' dahakine az koy
Işıl ışıl her yer, her yer sanki pavyon
Gez-gezdim balkon balkon,
sanki adım Elvan Dalton

Hayır mı la? Mızzıh
Polis geldi yapmalıyız biz ıh
Faça Şahin, kaputu çızzıh
Çalınır mı bu havalar kıssıh?

7/24 çalmalı banko
Yaptırmadım arabaya kasko
Tahtırsah da LPG'yi gaz yoh(yoh!)
Zaten ittirsen de gider az çoh

Harmana düştüm adresim belli Yenidoğan
Hava yine gapalı
bu nası' memleket la beni boğar,
nası bozuh olabilir yeni yollar?
Şahin'imin hızı mahsimum 45,
Jeep'e binen ablalar beni sollar
Gafam gıyah hemen fıyah,
bu gece tüm Angara benim ortah

Gelir bu bebeye zulalar beleş,
derde düşünce son ses Neşet
Aleme ahınca her şey gerez,
moralimi bozamadı hiçbir gebeş
Ah bi' de yüzümüze gülse şu felek,
gel baba tahılah, gop gop gezek
Hatuna bahsana resmen bebek,
Angara'lıya paso alem gerek

Işıl ışıl her yer, her yer sanki pavyon
Bu seferki iyimiş gardaş,
bi' dahakine az koy
Işıl ışıl her yer, her yer sanki pavyon
Gez-gezdim balkon balkon,
sanki adım Elvan Dalton

Işıl ışıl her yer, her yer sanki pavyon
Bu seferki iyimiş gardaş,
bi' dahakine az koy
Işıl ışıl her yer, her yer sanki pavyon
Gez-gezdim balkon balkon,
sanki adım Elvan Dalton...

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.