yeni şarkı sözleri

SOKRAT ST-ŞANIŞER PROLETARYA ŞARKI SÖZLERİ

SOKRAT ST-ŞANIŞER PROLETARYA ŞARKI SÖZLERİ

Gitmeden alkışı eğdim. Bilmeden alkışı sevdim
yağmadı kalmadı keyfim, gözlerimde yıldızlar var ama
yalana doğruya değdim. Görmedim gün yüzü dünyada.

Bu şehrin en karanlık sabahında, ruhum içinde kaybolan çocuğun merakında.
Peki hangi veda kırmaz seni?  Gözün burda gönlüm garbın afakında.
Ama hala hüzün dolu şarkılar var ağzında? Sevgi sözcüklerin düğüm düğüm boğazında.
Artık maraz duvar kırlar zira herkes iyidir ama kendi dünyasında.

Kin karıştı kana! Düşer bir karış suratın
İnsan proletaryasında kafayı sıyırmış yaratık.
Her doğru sandığın yanına bir yanlış bırakır.
Özgür olmak istedikçe kırılmış kanadın.
Uzuvsuz tarafım kırar güven merceğini.
Mutlu olmak değiştirmez düzen gerçeğini.
İnsanlardan önce güven terk edilir.
Çünkü yüzüne gülenler arkanı dönünce bükerler belini !

Benim tükenmez yeminim.
Gülüp yüzerler derimi.
Ölüme sürerler denizi .
Derin güvertem delinir.

Kusursuz bir hayat istemiştim oysa.
Neden mükemmelliyetçiyim fakat mükemmel değilim ?

Gitmeden alkışı eğdim. Bilmeden alkışı sevdim
yağmadı kalmadı keyfim, gözlerimde yıldızlar var ama
yalana doğruya değdim. Görmedim gün yüzü dünyada.

Ayaklarım çizerken rota.
Gülümse her şey giderken boka.
Çünkü hala çiçekler kokar, kokar gerçekten
Yalan güzel gelir çünkü yorar gerçekler

Diker zindanlar.
Mutluluğumdan gider bi damla.
Her sokakta bi şeytan var.
Savaşta meleklerden yanaysam yar biter mi kavgam
Gölümde diner mi dalga?
Dilimde bi mermi kalkan.
İçimde diren diyen bihabersiz giren çıkandan.
Bir ben mi aptal arkasında giden gider bi yandan.
Bahçemde hiç çiçek yok her yanımda dikenli dallar var.

Kalır tüm izler.
Ruhum kahır filizler.
Hüzne varmaktan yorulmuşken aşıp denizler yıkansa sokusu bu kirli kalbi nasıl temizler?

Güzel günler yakın demiştik.
Biransa dizlerim.
Yalandı biliyodum fakat inanmak istedim.
Savaştım.
Ruhum, ziyanla gizledim .
Bi yandan öldüm Bi yandan izledim.

Gitmeden alkışı eğdim. Bilmeden alkışı sevdim
yağmadı kalmadı keyfim, gözlerimde yıldızlar var ama
yalana doğruya değdim. Görmedim gün yüzü dünyada.

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.