yeni şarkı sözleri

ŞANIŞER LUDOVİCO II ALBÜMÜ ŞARKILARI

şanışer ludovico 2
2018 ŞANIŞER LUDOVİCO II ALBÜMÜ ŞARKILARI

Şanışer'in 2018 yeni albümü Ludovico II yakında çıkıyor. Youtube kanalından albümün tanıtım videosu yayınlandı. Albümde 19 şarkı yer alıyor. İşte Şanışer Ludovico II albümü şarkıları...

01- Şanışer-İntro
02- Şanışer-Ben Kimim?
03- Şanışer-Yanlışlara Gidiyorum
04- Şanışer-Yalnız Kalır
05- Şanışer-Dünyadan Alacaklarım Var
06- Şanışer-Vatanım Issız
07- Şanışer-Yanıma Gelmesinler
08- Şanışer-Kaç Kere Öldün?
09- Şanışer-Tarihimin Günahları
10- Şanışer-Beni Bana Yaretmezler
11- Şanışer-Şer'in Atlası
12- Şanışer-Adaletin Yok
13- Şanışer-Zamansız Harp
14- Şanışer-Bu Sabah
15- Şanışer-Sen Varsın Sen Senksun
16- Şanışer-Ölüm Aklımı Çelmek Üzere
17- Şanışer-Depresyon
18- Şanışer-Kayıp
19- Şanışer-Outro

1 yorum:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.