yeni şarkı sözleri

MUŞTA-NO1 SALVADOR DALİ ŞARKI SÖZLERİ

MUŞTA-NO1 SALVADOR DALİ ŞARKI SÖZLERİ

[Muşta]
Hayat kimine övgü, kimine döngü, kimine sövdü
Kader bu, kimine azap, kimine gazap, kimine yaşlar bırakır
Zaten sokaklarda matem, benim zifri hikayem hep
Sizde karı kız olmuş lan benim ise kabem bu
Çabuk uyan Adem, hey dört bir yanını sarmış ateş
Birbirini sırtından vuran kalleş değil artık kardeş
Bi’ para açar yara, içim kara, sokar dara bir zindana
Uslu çocuk deme bana,
Muşta ‘Quentin Tarantino’ kadar acımasız
Evet tartışmasız, underground da fedai, sanarlar enayi
Benim rapte rehberim ve üstadım Giyotin
Seninkiyse Halil Sezai
Muşta ise baki yeraltında Gökhan Saki
Punchlarım Badr Hari
Yumruklar Muhammed Ali
Amiyane tabiriyle yani
Rap bir sanat felsefesi ise bense Salvador Dali
Rap bir sanat felsefesi ise Salvador Dali

Huuu ben Salvador Dali
Huuu bir Salvador Dali

[No.1]
Bir kalbinde kramp, metronumda klik klak
İçip yazar, sokak sanat ve siz sikik Donald Trump gibi
Üsküdar olay yeri, İstrip Zadex homie,
11 madafaka ya da prodigy gibi
Sıkıntılı gezegende mezar çukur krater
Sen su dök, bende benzinini yakmak benim kriter
Çare misin, çare bizim, çaresizim yeniden
Farkımız yok deliden ve Salvador Dali’den
Rapçi değil çoğu YouTube ünlüleri
Hiphop iyileşmeyen hastalığımın kanlı cümleleri
Bırak ağlak herifleri, hepsi internet eseri
Sizi sokakta küçümser en küçük serseri
Ama punchline’a gerek bende çamurlu plaka
Bize farketmez cila ya da koma bela okuma
Kırmızı gözlerim ben olmuşum akuma nigga
Ölçmek için boyunuzu mikrofon ve mezura

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.