yeni şarkı sözleri

GÜLİZ AYLA YETMEDİ Mİ ŞARKI SÖZLERİ

GÜLİZ AYLA ÇEKTİKLERİM YETMEDİ Mİ ŞARKI SÖZLERİ

Dağıttım orda burda anıları elimde sağlar kaldı
Var gücümle son kez sana seslendim yarım ağız bir ah çıktı

Sen uykudayken ah, ben çoktan yenildiğim bir savaşta
Sen uykudayken ah, çamur lekesi sağımda solumda

Aldığın verdiğin hesapların bitmedi mi?
Bura ne düğün ne yas, ölüyorum yavaş yavaş
Çektiklerim yetmedi mi?

Mevsimi geldi döktüm yapraklarımı
Benim de rengim sarı
Ağır geldi katamadım yanıma anılari, eski zamanları
Ne bugünü ne yarını

Sen uykudayken ah, ben çoktan yenildiğim bi savaşta
Sen uykudayken ah, çamur lekesi sağımda solumda

Aldığın verdiğin hesapların bitmedi mi?
Bura ne düğün ne yas, ölüyorum yavaş yavaş
Çektiklerim yetmedi mi?

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.