yeni şarkı sözleri

TARKAN HER ŞEY FANİ ŞARKI SÖZLERİ

2017 TARKAN HER ŞEY FANİ ŞARKI SÖZLERİ

Ne olur böyle yapma, yapma
Boynumu Bükme, kesip atma
Yol Bu Belirsiz, benden sapma
Aşk Öyle Bitmez Ki, Bizi yakma

Nedir bu kavgan kendinle be belalım
Rahat bırak kalbini o sevdalı
Bir soluktan bir dinle bir bak ne söylüyor
Bir duy içimdeki feryadı

Giderim Ben de gitmek ne ki
Daha anlamadın sen git, peki
Yalnızız zaten dünya hali
Ben ona yanarım her şey fani

Nedir bu kavgan kendinle be belalım
Rahat bırak kalbini o sevdalı
Bir soluktan bir dinle bir bak ne söylüyor
Bir duy içimdeki feryadı

Gelmişler, geçmişler kimler kimler
Ya seçmişler firarı, ya kalıp ısrarı
Ya semah misali dönmüşler ışığa
Ya şaşıp elden ele düşen pula

Nedir bu kavgan kendinle be belalım
Rahat bırak kalbini o sevdalı
Bir soluktan bir dinle bir bak ne söylüyor
Bir duy içimdeki çığlığı feryadı

TARKAN 10 ALBÜMÜNDEKİ ŞARKILAR
Tarkan Yolla Şarkısı
Tarkan Çay Simit Şarkısı
Tarkan Beni Çok Sev Şarkısı
Tarkan Ben Senin Şarkısı
Tarkan Çok Ağladım Şarkısı
Tarkan Her Şey Fani Şarkısı
Tarkan Kedi Gibi Şarkısı
Tarkan Hodri Meydan Şarkısı
Tarkan Biz Çocukken Şarkısı
Tarkan Bal Küpü Şarkısı
Tarkan Acımasız Şarkısı
Tarkan Sevdam Tek Nefes Şarkısı
Tarkan O Sevişmeler Şarkısı
Tarkan Affedin Bizi Çocuklar Şarkısı

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.