yeni şarkı sözleri

MUSTAFA CECELİ-AJDA PEKKAN PEŞİNDEYİM SÖZLERİ

MUSTAFA CECELİ PEŞİNDEYİM ŞARKISI

Mustafa Ceceli 2017 "Zincirimi Kırdı Aşk" albümünde iki düet yaptı. İlk düet Kıymetlim şarkısına İrem Derici ile ikinci şarkısı ise Ajda Pekkan iile Peşindeyim şarkısı... İşte Mustafa Ceceli'nin Ajda Pekkan ile düet yaptığı Peşindeyim şarkısının sözleri...

Gelende bir gidende, birbirini aratmıyor
Hep aynı yaşamaktan bu kalp daralıyor
Dedim evet şimdi gönül artık öyle düşünmüyor
Sen varsın diye ya hep dualar ediyor

Bu gönül senle yanıp sönüyor
Cefa çeksemde kabulleniyor
Öderim ne varsa aşkın uğruna
Alışamam bir an senin yokluğuna

Yere göğe sığmaz ki senin için atan kalbim
Nereye gidersen git vazgeçmem peşindeyim
Yana yana bittim eridim bak ne haldeyim
Söyle Allahın yok mu senin

Yere göğe sığmaz ki senin için atan kalbim
Nereye gidersen git vazgeçmem peşindeyim
Yana yana bittim eridim bak ne haldeyim
Söyle Allahın yok mu senin
Söyle Allahın yok mu senin

2017 MUSTAFA CECELİ-ZİNCİRİMİ KIRDI AŞK ALBÜMÜ ŞARKILARI
1. Mustafa Ceceli-Kıymetlim (İrem Derici Düet)
2. Mustafa Ceceli-Zincirimi Kırdı Aşk
3. Mustafa Ceceli-Peşindeyim (Ajda Pekkan Düet)
4. Mustafa Ceceli-Ayşe
5. Mustafa Ceceli-İyi Ki Hayatımdasın
6. Mustafa Ceceli-Can Parçam
7. Mustafa Ceceli-Söz Aramam
8. Mustafa Ceceli-Hikaye
9. Mustafa Ceceli-Anmam
10. Mustafa Ceceli-Leyla
11. Mustafa Ceceli-Maşallah
12. Mustafa Ceceli-Aşk Adına
13. Mustafa Ceceli-Topla
14. Mustafa Ceceli-Ömrümüzün Baharı 

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.