yeni şarkı sözleri

ALTAN CİVELEK DENİZ GÖZLÜM SÖZLERİ

altan-civelek
ALTAN CİVELEK DENİZ GÖZLÜM ŞARKISI

Daha önce Kaım Koyuncunun söylediği Atın Beni Denizlere şarkısını Altan Civelek yorumlamış. İşte Altan Civelek Deniz Gözlüm şarkısı sözleri...

Gittiğin O Yerlerde Söyle Huzurdamısın Oyyy
Geride Kalanların Söyle Farkındamısın

Atın Beni Denizlere Vermeyin Ellerine Oyyy
Zaten Hasret Kalmışdım O Deniz Gözlerine
Atın Beni Denizlere vermeyin Ellerine Oyyyy
Zaten Hasret Kalmışdım O Deniz Gözlerine

Gidipte Dönmemeye Söyle Yeminlimisin Oyyy
Dönüpte Görmemeye Dayanabilirmisin

Ey Göklerin Yıldızı Bunun Farkındamısın Oyyy
Benden Ayrı Yaşamaya Dayanabilirmisin

Atın Beni Denizlere Vermeyin Ellerine
Zaten Hasret Kalmıştım O Deniz Gözlerine
Atın Beni Denizlere Vermeyin Ellerine
Zaten Hasret Kalmıştım O Deniz Gözlerine

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.