yeni şarkı sözleri

GÜLBEN ERGEN - PANDA ŞARKI SÖZLERİ

2015 GÜLBEN ERGEN - PANDA ŞARKI SÖZLERİ

Gülben Ergen yeni albümü Kalbimi Koydum'dan yeni bir şarkı Panda... İşte 2015 Gülben Ergen yeni şarkısı Panda şarkısının sözleri...

Sen gidince herkes
Biticem zannetmiş
Ben öyle kolay kolay biter miyim?
Yaslan arkana seyret
Daha neler göreceksin
Ben sana kötü bir film seçer miyim?
Tam bir belgesel tadında
Yük başroldeki kadında
Bütün hainleri evcilleştiriyor
Aslanken kedi olanlar var
Bir de yanlış dallara dalan var
Önce vahşi, önce hırçın
Ama sonra kendini panda sanan var...

GÜLBEN ERGEN 2015 KALBİMİ KOYDUM ALBÜMÜ ŞARKILARI
  1. Gülben Ergen-Kalbimi Koydum Şarkısı
  2. Gülben Ergen-Panda Şarkısı
  3. Gülben Ergen-Yaklaş Yaklaş Şarkısı
  4. Yıkıl Karşımdan 
  5. Kusura Bakma 
  6. Aşkla Aynı Değil 
  7. Sana Bıraktım 
  8. Özledim 
  9. Pervane
  10. Aşk Mı Para Mı 
  11. Geçmişle Bir Derdim Yok 
  12. Özelimsin 
  13. Bugünün Sevdalısı 
  14. Seninle Olmak Var Ya

gulben ergen 2015, gülben ergen panda sözleri, gülben ergen 2015 panda sözleri

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.