yeni şarkı sözleri

BARIŞ ERDEM-KAFAM GÜZEL ŞARKI SÖZLERİ

BARIŞ ERDEM-KAFAM GÜZEL ŞARKISI

Bana bir haller oldu kalbim heyecan doldu
Vallah dengem kayboldu
Sakindim en başta birden geldim aşka
Normal halim bambaşka

Bana bir haller oldu bi tuhaflık var doğru
Bu gece durmam usla
Hiçbir şey farketmez
Eğlencem hiç bitmez dünyayı versen yetmez

Kafam güzel kafam çok güzel
Nasıl anlamıyor halimden
Kafam güzel kafam çok güzel
Ne içsem yarıyor aşıkken

Bana hiçbir şey olmaz aşıklar uslanmaz
Uçuyoruz yavaştan
Hiç farketmez ortam deliye her gün bayram
Daha uzun bu akşam

Uzakta durma fenalardayım haydi gel
Bu akşam son bi kez görsem yeter

barış erdem kafam güzel sözleri, 2015 barış erdem kafam güzel şarkısı sözleri

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.