yeni şarkı sözleri

GÖKHAN KESER - SÖYLESEM AYIP OLUR ŞARKI SÖZLERİ

GÖKHAN KESER - SÖYLESEM AYIP OLUR ŞARKI SÖZLERİ

Gökhan Keser'in 2015'te çıkarmış olduğu Maxi Single albümünde 3 şarkı bulunuyor. Şarkıların üçü de birbirinden güzel. "Bul Beni" isimli albümünde İnlerim Allah, Söylesem Ayıp Olur, Hiç Vaktim yok şarkıları beklenen ilgiyi gördü. İşte Gökhan Keser'in Bul Beni isimli albümündeki "Söylesem Ayıp Olur" isimli şarkısının sözleri. Albümdeki diğer şarkıların sözlerini de yyne sitemizde bulabilirsiniz.

GÖKHAN KESER - SÖYLESEM AYIP OLUR

Gel Yine Bul Beni Şehrin En Güzel Yerinde
Kimse Görmeden Koymuşsun
Gibi Kendi Ellerinle

Kimi Boş Hayal Kurar
Kimiside imkansızın Peşinde
Bana Sade Aşk Yeter Geri Formalite

Söylesem Ayıp Olur
İçime Atıp Saklasam Kayıp Olur
Aşkın Namına Yazık Olur
Fazla Düşünme Yoksa Sabah Olur

Birden Söylesem Ayıp Olur
İçime Atıp Saklasam Kayıp Olur
Aşkın Namına Yazık Olur
Fazla Düşünme Yoksa Sabah Olur

Gel Yine Bul BeniŞehrin En Güzel Yerinde
Kimse Görmeden Koymuşsun
Gibi Kendi Ellerinle

Kimi Boş Hayal Kurar
Kimiside imkansızın Peşinde
Bana Sade Aşk Yeter Geri Formalite

Söylesem Ayıp Olur
İçime Atıp Saklasam Kayıp Olur
Aşkın Namına Yazık Olur
Fazla Düşünme Yoksa Sabah Olur

Birden Söylesem Ayıp Olur
İçime Atıp Saklasam Kayıp Olur
Aşkın Namına Yazık Olur
Fazla Düşünme Aşk Yine Bizi Bulur

2015 Gökhan Keser Bul Beni Albümü Şarkıları
01- Gökhan Keser-İnlerim Allah
02- Gökhan Keser-Söylesem Ayıp Olur
03- Gökhan Keser-Hiç Vaktim Yok

gökhan keser 2015 albümü, gökhan keser bul beni albümü söylesem ayıp olur, gokhan keser söylesem ayıp olur sozleri, gokhan keser söylesem ayıp olursöylesem ayıp olur, söylesem ayıp olur sözleri, gökhan keser söylesem ayıp olur sözleri, söylesem ayıp olur şarki sozu, gokhan keser söylesem ayıp olur sarki sozu, gokhan keser inlerim allah sarki sozleri, gokhan kesersöylesem ayıp olur sarkisi 2015,

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.