yeni şarkı sözleri

SONER SARIKABADAYI - UNUTTUN MU BENİ ŞARKI SÖZLERİ

SONER SARIKABADAYI-UNUTTUN MU BENİ ŞARKI SÖZÜ

Hasret ağır ağır gider alınmaz kötü söze
Sanki sağır olmuş kimseyi dinleyemez
Tutulacak sözümde yok benim
Unutulacaklar kapıya dayandı
Senin bir hesabın varsa bile
Günahlar kapıya dayandı
Senin bir hesabın varsa bile
Sorudan ve cevaptan bu gönül usandı
Soner xsarkisozleri.com şarkı sözü
Kimse yerine sevdi mi seni
Gölgelerine aldı mı seni
Şunu bir yüzüme yüzüme söylesene unuttun mu beni
Kimse yerine sevdi mi seni
Gölgelerine aldı mı seni
Şunu bir yüzüme yüzüme söylesene unuttun mu beni

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.