yeni şarkı sözleri

ÖMÜR GEDİK - ONBEŞLİ ŞARKI SÖZÜ

omur-gedik-onbesli
ÖMÜR GEDİK-ONBEŞLİ SÖZLERİ

Hey on beşli on beşli
Tokat yolları taşlı
Onbeşliler geliyor
Kızların gözü yaşlı
Aslan yarim kız senin adın hediye
Ben dolandım sen de dolan gel beriye
Fistan aldım endazesi on yediye
Giderim ilinizden
Kurtulam dilinizden
Yeşil bas ördek olsam
Su içmem gölünüzden
Aslan yarim kız senin adin hediye
Ben dolandım sen de dolan gel beriye
Fistan aldım endazesi on yediye
Gidiyom gidemiyom
Sevdim terk edemiyom
Sevdigim pek gönüllü
Gönlünü edemiyom
Aslan yarim kız senin adin hediye
Ben dolandım sen de dolan gel beriye

ömür gedik hey onbeşli, ömür gedik hey on besli ömür gedik hey 15, omur gedik onbesli, hey onbeşli ömür gedik, ömür gedik heyonbeşli, hey 15 li, hey onbeşli, omur gedik onbeşli sozleri, ömür gedik tokat yolları taşlı sozleri, omur gedik onbesli sarki sozleri, ömür gedik 15li sözleri,

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.