yeni şarkı sözleri

EBRU GÜNDEŞ - AYNI AŞKLAR ŞARKI SÖZÜ

EBRU GÜNDEŞ-AYNI AŞKLAR ŞARKISI

Gecelerim aynı, gündüzlerim aynı aslında
Değişen hiçbir şey kalmadı yaşanmamış hayatımda
Delice severken hiç bitmesin derken bitti bak
Bir bileni var mı söyle hangi aşk için değer delice ağlamak
Artık ben de alışıyorum
Kendi kendimle barışıyorum
Erkekler hep aynı, kadınlar hep aynı
Aynı aşklar hep aynı yaşlar
Aynı yüzler yalan telaşlar
İnsan aşkta hep kaybeder mi
Hep ben mi suçluyum yoksa kader mi

Söz: Serdar Ortaç Müzik: Serdar Ortaç

EBRU GÜNDEŞ 2014 ARAFTAYIM ALBÜMÜ ŞARKILARI
  • Ebru Gündeş - Oku Canıma Şarkısı
  • Ebru Gündeş - Her Durumda Şarkısı
  • Ebru Gündeş - Araftayım Şarkısı
  • Ebru Gündeş - Müstehak Şarkısı
  • Ebru Gündeş - Nerdeydin Şarkısı
  • Ebru Gündeş - Aynı Aşklar Şarkısı
  • Ebru Gündeş - Bir Devir Bitti Şarkısı
  • Ebru Gündeş - Aramızda Şarkısı
  • Ebru Gündeş - Aşkın Huzurunda
  • Ebru Gündeş - Soğuk Odalar
  • Ebru Gündeş - Mecbursun Şarkısı
  • Ebru Gündeş - Üflediler Söndüm Şarkısı
  • Ebru Gündeş - Sor Bakalım Şarkısı

1 yorum:

  1. Adsız19 Mayıs

    Busra aksoy ebru gundes sisleri cok seviyorum serdar ortacla seni cok seviyorum ayni asklar serdar omrtac verdi cok sevindi.

    YanıtlaSil

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.