yeni şarkı sözleri

ZİYNET SALİ - BUGÜN ADIM LEYLA ŞARKI SÖZÜ

ZİYNET SALİ - BUGÜN ADIM LEYLA ŞARKISI 2015

Herkes uykuda ben nöbette,
Gün dönüyor kıvranan ağrım
Sen içimde dört dönüyor.
Sabır mı mesele?
Öyleyse saz söz işlemiyor.
Duramam önüne
Hevesi koy veriyor.

Sen de otur bir düşün,
Yaramaz mı talihine?
Hayat bu hayal ötesi
Ne çıkarsa kısmetine.
Sende otur bir düşün,
Yaramaz mı talihine?
Hayat bu hayal ötesi
Ne çıkarsa kısmetine.

Neşeli hal bu hal bir yandan
Hatalar gonca,
Akıl hergele kalp içeride sular.
Kırsam kıramam,
Döksem dökemem kıyamam sana,
Dönemem geriye
Bugün adım Leyla.

Sen de otur bir düşün,
Yaramaz mı talihine?
Hayat bu hayal ötesi
Ne çıkarsa kısmetine.
Sen de otur bir düşün,
Yaramaz mı talihine?
Hayat bu hayal ötesi
Ne çıkarsa kısmetine.

Sen de otur bir düşün,
Yaramaz mı talihine?
Hayat bu hayal ötesi

ziynet sali yeni şarkısı, ziynet sali bugün adım leyla şarkı sözleri, iynet sali sen de otur bi düşün şarkısı, sende otur bir düşün yaramaz mı talihine şarkısı, hayat bu hayal ötesi şarkısı ziynet sali, ziynet sali 2015 yeni şarkısı bugün adım leyla, bugün adım leyla şarkısı 2015 ziynet sali sözleri

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.