yeni şarkı sözleri

NURETTİN RENÇBER - SESSİZ NEHİR ŞARKI SÖZÜ

nurettin rençber 2014
NURETTİN RENÇBER-SESSİZ NEHİR ŞARKISI 2014

Hüzünlü bir akşam vakti
Ayrıldı yollarımız
Başımda duman
Bir avucumda sabır
Gidişin aklımda kaldı
Başımda duman
Bir avucumda sabır
Gidişin aklımda kaldı

Gözlerin diken misali
Batarken yüreğime zamansız
Çok vakitler yandım...

Yandım Yandım Yandım...
Ben de yandım
Akşam güneşi altında
Tutuşan bulutlar gibi...

Yandım Yandım Yandım...
Ben de yandım
Akşam güneşi altında
Tutuşan bulutlar gibi...

Şimdi senden uzaklarda
Ben hep seni yaşarım
İçinde gurbetin
Yüreğimde özlemin
Yadımda sesin kaldı

İçinde gurbetinle
Öylece gidişin aklımda kaldı

Ellerin bir çift kumru gibi
Konarken ellerime
Gittin Zamansız
Eğdim başımı sustum

Sustum Sustum Sustum
Ben de sustum
Uğultulu ormanlarda
Sessiz akan nehir gibi...
http://yeni-sarkisozleri.blogspot.com.tr
Sustum Sustum Sustum
Ben de sustum
Akşam güneşi altında
Sessiz akan nehir gibi...

NURETTİN RENÇBER 2014 SESSİZ NEHİR ALBÜMÜ ŞARKILAR
  1. Nurettin Rençber-Ayrı Ayrı
  2. Nurettin Rençber-Gözlerim
  3. Nurettin Rençber-Nerdesin Şimdi
  4. Nurettin Rençber-Gidersin
  5. Nurettin Rençber-Yalnız İnsan
  6. Nurettin Rençber-Japon Balıkçısı
  7. Nurettin Rençber-Sessiz Nehir
  8. Nurettin Rençber-Keremce
  9. Nurettin Rençber-Çedene
  10. Nurettin Rençber-Yeşil Erik Dalları
  11. Nurettin Rençber-Hayalifener
nurettin rençber yeni şarkısı sessiz nehir şarkı sözleri, 2014 nurettin rençber şarkıları, 2014 nurettin rençber sessiz nehir albümü şarkıları, 2014 nurettin rençber sessiz nehir sözleri

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.