yeni şarkı sözleri

NURETTİN RENÇBER - GÖZLERİM ŞARKI SÖZÜ

nurettin rençber 2014
NURETTİN RENÇBER-GÖZLERİM ŞARKISI 2014

Gidiyorum içimde bir kaygıyla
Gün yüzüne hasret kalsın gözlerim
Gün olur dönemezsem ben geri
Bu dünyadan açık gitsin gözlerim
Gün olur dönemezsem ben geri
Bu dünyadan açık gitsin gözlerim

Gurbettir içimde saklı kalan
Giderim hiç ardıma bakmadan
Artık burada istesen de kalamam
Varsın sana hasret yansın gözlerim

Kurumuş bir çalı gibi rüzgarda
Tozup gider sensizliğe an ve an
Gizli gizli kirpiklerin ardından
Yaşlarını içe döker gözlerim

Ben bilmem dağları rüzgar bilir
Ne döner geriye ne incinir
Ne senden başkasına eğilir
Günde yüz bin güzel görse gözlerim
http://yeni-sarkisozleri.blogspot.com.tr
Ben bilmem yolları rüzgar bilir
Ne döner geriye ne incinir
Ne senden başkasına eğilir
Günde yüz bin güzel görse gözlerim

NURETTİN RENÇBER 2014 SESSİZ NEHİR ALBÜMÜ ŞARKILAR
  1. Nurettin Rençber-Ayrı Ayrı
  2. Nurettin Rençber-Gözlerim
  3. Nurettin Rençber-Nerdesin Şimdi
  4. Nurettin Rençber-Gidersin
  5. Nurettin Rençber-Yalnız İnsan
  6. Nurettin Rençber-Japon Balıkçısı
  7. Nurettin Rençber-Sessiz Nehir
  8. Nurettin Rençber-Keremce
  9. Nurettin Rençber-Çedene
  10. Nurettin Rençber-Yeşil Erik Dalları
  11. Nurettin Rençber-Hayalifener
nurettin rençber yeni şarkısı gözlerim şarkı sözleri, 2014 nurettin rençber şarkıları, 2014 nurettin rençber sessiz nehir albümü şarkıları, 2014 nurettin rençber gözlerim sözleri, ben bilmem sağları rüzgar bilir şarkısı nurettin rençber, 

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.