yeni şarkı sözleri

ULAN İSTANBUL YAREN-KARLOS - YANARIM ŞARKI SÖZÜ

yaren karlos şarkı sözleri
YAREN-KARLOS-YANARIM ŞARKISI

Sen bana aklımla başım arasındaki
Mesafe kadar yakınsın,
Sen bana aklımla başım arasındaki
Mesafe kadar da uzaksın,
Sen bana haramsın
Tövbe tutmaz iflah olmazsın sen asla,
Sen benim kanayan yaramsın
Kabuk bağlamazsın kanarsın kanarım,

Kanarım kanarım
Ateşlere yürür yanarım
Kül olurum savrulur denize
Yağmurlara karışıp yağarım,

Sen bana aklımla başım arasındaki
Mesafe kadar yakınsın,
Sen bana aklımla başım arasındaki
Mesafe kadar da uzaksın,
Sen bana haramsın
Tövbe tutmaz iflah olmazsın sen asla,
Sen benim kanayan yaramsın
Kabuk bağlamazsın kanarsın kanarım,

Kanarım kanarım
Ateşlere yürür yanarım
Kül olurum savrulur denize
Yağmurlara karışıp yağarım


Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.