yeni şarkı sözleri

FLÖRT - BOŞVER ALDIRMA ŞARKI SÖZÜ

flört şarkı sözleri
FLÖRT-BOŞVER ALDIRMA ŞARKISI 2014

Bu ne hüzündür dostum,
Bu ne ıstırab.
Ağlayan mı var sana?
Bu ne acı bir şarap...

Bu ne hüzündür dostum
Bu ne ıstırab
Ağşayana mı var sana

Bir tek sen bilirsin, bir de Allah.
Bu ne hüzündür dostum,
Boşver Aldırma.
Aldırma yaşa
Aldırma yaşa
Aldırma yaşa
Aldırma yaşa...

Bir garip sen misin?
Bir de dön bana bak.
Senden farklı mıyım?
Düşündüğün şeye bak.

Bir garip sen misin?
Bir de dön bana bak.
Senden farklı mıyım?
Düşündüğün şeye bak.
http://www.yeni-sarkisozleri.blogspot.com.tr
Bir tek sen bilirsin, bir de Allah.
Bu ne hüzündür dostum,
Boşver Aldırma.
Aldırma yaşa
Aldırma yaşa
Aldırma yaşa
Aldırma yaşa...

aldırma yaşa flört sözleri, aldırma yaşa şarkı sözleri, flört grubu aldırma yaşa şarkısı, grup flört aldırma yaşa şarkısı, grup flört 2014, grup flörtyeni şarkısı boşver aldırma şarkı sözleri, grup flörtaldırma yaşa şarkısı 2014

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.