yeni şarkı sözleri

ELİF KAYA - NERDEYDİN DÜN GECE ŞARKI SÖZÜ

ELİF KAYA-NERDEYDİN DÜN GECE ŞARKISI

Yok sağımda yok
Yok solumda yok
Sen beni ardında koydun
Sonunda beni unuttun

Nerdeydin dün gece
Nerdeydin dün gece
Nerdeydin dün gece
Yoktun...

Nerdeydin dün gece
Nerdeydin dün gece
Kimleydin dün ge
Yoktun...

Ooo...

Sev bulursan sev
Sev sana kalırsam sev
Sevmek nedir bilmiyorsun
Sevilmeyi haketmiyorsun

Nerdeydin dün gece
Nerdeydin dün gece
Kimleydin dün gece
Yoktun...

Nerdeydin dün gece
Nerdeydin dün gece
Kimleydin dün gece
Yoktun...
Ooo...

ELİF KAYA ''KARANLIK DÜNYAM'' ALBÜMÜ ŞARKILARI

01-Karanlık Dünyam Şarkısı
02-Gerçek Lazım Şarkısı
03-Kader Çıkmazı Şarkısı
04-Bana Dokunma Şarkısı
05-Nerdeydin Dün Gece Şarkısı
06-Olmuyor Denedim Şarkısı
07-Sarıl Bana Şarkısı
08-Kader Çıkmazı (Club Versiyon)
09-Gaziantep Yolu Türküsü
10-Naci En Alamo Şarkısı
11-Olmuyor Denedim (Rock Versiyon)
12-Zıtlar Dünyası Şarkısı
13-Zıtlar Dünyası (Ertuğ Ergin Gitar-Vokal)

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.