yeni şarkı sözleri

ELİF KAYA - KARANLIK DÜNYAM ŞARKI SÖZÜ

ELİF KAYA - KARANLIK DÜNYAM ŞARKISI...

Karanlık dünyam
Sensiz karanlık
Canıma yetti
Bu ayrılık

Mutluluk diye yollara düştün
Hangi yabancı kollara düştün
Artık dünyadan zevk almaz oldum
Dertler içinde ben kayboldum

Sensiz bahçemde çiçekler soldu
Gözyaşıyla gönlüm gamla doldu

Karanlık dünyam
Sensiz karanlık
Canıma yetti
Bu ayrılık

Kim bilir şimdi nerelerdesin
Hangi yabancı ellerdesin
Artık dünyadan zevk almaz oldum
Dertler içinde ben kayboldum

Yaşamak bana ızdırap oldu
Gözyaşıyla gönlüm gamla doldu

Karanlık dünyam
Sensiz karanlık
Canıma yetti
Bu ayrılık

ELİF KAYA ''KARANLIK DÜNYAM'' ALBÜMÜ ŞARKILARI

01-Karanlık Dünyam Şarkısı
02-Gerçek Lazım Şarkısı
03-Kader Çıkmazı Şarkısı
04-Bana Dokunma Şarkısı
05-Nerdeydin Dün Gece Şarkısı
06-Olmuyor Denedim Şarkısı
07-Sarıl Bana Şarkısı
08-Kader Çıkmazı (Club Versiyon)
09-Gaziantep Yolu Türküsü
10-Naci En Alamo Şarkısı
11-Olmuyor Denedim (Rock Versiyon)
12-Zıtlar Dünyası Şarkısı
13-Zıtlar Dünyası (Ertuğ Ergin Gitar-Vokal)

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.