yeni şarkı sözleri

ECE SEÇKİN - ŞOK OLDUM ŞARKI SÖZÜ

ECE SEÇKİN-ŞOK OLDUM ŞARKISI 2014

Aşk yasaksa gel tutukla
Tutku gördüm ben ufukta
Öyle sessiz terbiyesiz
Niyeti bozuk et bana yazık
Bahar mısın ateş gerek
Şu elimden tutar mısın?
Yasak mısın duman gibi
Ciğerimden yakar mısın
Şak şak oynat bu kalbi
Aşkla kaynat bu kalbi
Öyle çarptın ki harbi şok oldum
Böyle edilmez
Aklım senden çekinmez
Sattın gittin be yani şok oldum
Şak şak oynat bu kalbi
Aşkla kaynat bu kalbi
Şak şak oynat bu kalbi
Aşkla kaynat bu kalbi

ece seçkin şak şak oynat bu kalbi sözleri, ece seçkin şarkı sözleri, ece seçkin 2014 şarkıları, ece seçkin şok oldum sözleri, ece seçkin sattın gittin ve yani şok oldum şarkısı 2014, ece seçkin şarkısı şok oldum sözleri

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.