yeni şarkı sözleri

DENİZ SEKİ - YAZLIK GAZİNOLAR ŞARKI SÖZÜ

deniz seki şarkı sözleri
DENİZ SEKİ - YAZLIK GAZİNOLAR ŞARKISI

Ah günler, o günler o günler
Dünde kalan ürkek bedenler
Anlamsızdı kelimeler
Ara mı beni bilmem
Koşa koşa gitti bu evden
Döner mi geri bilmem
Olur muyuz yine kalp tadında
Şimdi ben tohum verdim, kök saldım deli toprağa
Emek verdim

Ağladım ani gelen kışlara
Aradım yüzünü, adını yazdığım duvarlarında
Şimdi ben sensizliğin arka sokaklarında
Ah günler, o günler o günler
Hayat saklanırdı acılardan
Her köşesinde yazlık gazinolar
http://yeni-sarkisozleri.blogspot.com.tr
Deniz Seki 2014 İz Albümü Şarkıları

01- Deniz Seki - Değerindesin
02- Deniz Seki - Yazlık Gazinolar
03- Deniz Seki - Değnek
04- Deniz Seki - Yük Şarkısı
05- Deniz Seki - İyisin Tabi Şarkısı
06- Deniz Seki - Deniz Aşık Olunca Şaşırır Şarkısı

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.