yeni şarkı sözleri

FERHAT GÖÇER İÇİMDEKİ HAZİNE ŞARKI SÖZLERİ

2019 FERHAT GÖÇER İÇİMDEKİ HAZİNE ŞARKI SÖZLERİ

Dün yanlış bir yola saptım
Bilmediğim sokaklar varmış
Asırlardır yaşadığım şehirlerde

Yorgun caddelerde dolaştım
Hiç olmadığım kadar yalnız
Hiç bilmediğim bir devirde

Uzun uzun taş duvarlar
Yürüyorum mahşer sokaklar
Onlar bana ben onlara yabancı

Eve dönesim yok artık
Yağmur dinebilir, tütün bitebilir
Sabah olabilir, yoksun nasılsa

Dönersen bekleyenin yok artık burada
Bu gemi o limandan gideli çok oldu
Bana yaşattıklarını yaşarsan olurda
Neden affetmedim anlarsın çok zordu

Söz-Müzik: Ferhat Göçer


Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.