yeni şarkı sözleri

SEZEN AKSU ANLASANA ŞARKI SÖZLERİ

SEZEN AKSU ANLASANA ŞARKI SÖZLERİ

Çok tatsız, sıkıcı bir günün sonuydu
Müzmin bir kentli kadın bunalımıydı
Her şey aynı, sanki fotokopi derken
Kalbim Pera’da vuruldu

Ben o an aktım sana
Tadını tuzunu tattım
Tekinsiz caddelerde
Geceyi gündüze kattım

Art arda ışıklandı parklar
Meydanlar aydınlandı
Ağzına dolanayım
Sevda yeniden ayaklandı

Sen öyle süssüz, çabasız ve adsız
Kendinleyken saplandın ruhuma
Dedim vurgun, bu ilk görüşte aşk
Bütün kalbimle minnettarım şansıma

Yanıyorum anlasana
Ölüyorum anlasana
Beni bu yasaktan, uzaktan
Çekip alsana

Söz/Müzik: Sezen Aksu

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.