yeni şarkı sözleri

GÖKSEL GİDELİM BURALARDAN ŞARKI SÖZLERİ

GÖKSEL GİDELİM BURALARDAN ŞARKI SÖZLERİ

Söyleyin yarime baharları beklesin
Söğüdün dalları bugün eğilmesin

Beni geçirmeye kardeşim gelmesin
Annesinin bir tanesini kimseler üzmesin

Gidelim buralardan
Dayanamıyorum
Gidelim buralardan
Unutamıyorum

Yükleyin ne varsa gönlüme demlensin
Ayrılığın üstüne hasretim eklensin
Beni geçirmeye yalnızlığım gelsin
Ya dönülür ya dönülmez kimse üzülmesin

Gidelim buralardan
Dayanamıyorum
Gidelim buralardan
Unutamıyorum

NAZAN ÖNCEL ŞARKILARI ALBÜMÜ 2018

1 - SEZEN AKSU - Gitme Kal Bu Şehirde
2 - TARKAN - Yalnızlar Treni
3 - SILA - Beni Hatırla
4 - MANUŞ BABA - Bu Havada Gidilmez
5 - KORAY AVCI - Erkekler De Yanar
6 - GÖKSEL - Gidelim Buralardan
7 - EYPİO - Aynı Nakarat
8 - FATMA TURGUT - Zor Dünya
9 - MEHMET ERDEM - A Bu Hayat
10 - ÇAĞAN IRMAK - Göç
11 - CEYLAN ERTEM - Sokak Kızı
12 - NEYLAN OKAN - Nazlı Ay
13 - GÖKHAN TÜRKMEN - Nazınla Dünya
14 - HAYKO CEPKİN - Bırak Seveyim Rahat Edeyim

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.