yeni şarkı sözleri

KEİŞAN LAMBORGHINI ŞARKI SÖZLERİ

KEİŞAN LAMBORGHINI ŞARKI SÖZLERİ

Lamborghini, Gucci, Prada
Bunları istiyorum altımda ki Dolce & Gabbana
Sert bi sürtükle gezcem jet ski varsa banana
Biraz cin ve iki buz shake amazondan papağanlar

Burası sokaklar, bizim kirlettiğimiz
Milyonlarca insan var rap dinlettiğimiz
Yedi tepe İstanbul ama burası mahallem
Farketmez Angara bebesine Yenidoğan Harlem

Yapmayın rap
Elinize yüzünüze bulaşıyo artık
Tahttan inmek gerek
Hiç hissetmiyosanız takmayın cap

Böyle nasıl iyi mi?
I know hustle feeling
Sokağa çıkmalıyım daha bol giyinip
Tek eksiğim bir Lamborghini

Lamborghini, Lamborghini
Belki sarı belki siyah bir Lamborhgini

Odak noktam bozuk kafamda ters hedefler
Sonrası hustle sokak dostum üstünde varsa cash ver
İstediğim daha iyi olması tüm şartlarımızın
Odak noktam sürtükler ve istediğim renkte Mercedes’ler

Bu gördüklerin Balenciaga
Zıvanamız hazır, kağıdımız geldi Valencia’dan
Bırakın gevezeliği acid, yoga, fitness, bale, sanat
Hatta size çok yakışır kilotlu çorap, babet falan

Sigarayı verdim saldım yandan
Çünkü içimde kocaman yangınlar var
Herkes yaptı kahpelik, hepinize ahdım var lan
İnadına sırıtıyorum, Gucci dişimde altınlarla

Gecenin sonunda pantolon indi
Üç beş zeytin, portakal suyu ve jambon hindi
Belki sarı, belki siyah ama bir tampon filmi
Herşey tamam, tek eksiğim bir Lamborghini

Lamborghini, Lamborghini
Belki sarı belki siyah bir Lamborhgini

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.