yeni şarkı sözleri

ADOS BOĞULUYORUM ŞARKI SÖZLERİ

ADOS BOĞULUYORUM ŞARKI SÖZLERİ

Damarıma akan âbı hayat şarap
Son yuduma gelene kadar iyiydi hayat
Benim gibi uykusuza çare değil zaman
İki gram huzur verin sanki bana haram
Dünyayı satarım istersen sana agam
Bir tek kalsın bana sahte dostlar hepsi tamam
Hesap sormak için lazım onlar bana daha
İntikamın tadı güzel biçilemez paha
Sezar'ı öldüren Brütüs değil de güven
Güvenirsen bütün emeğin gidecek güme
Ölen yoksa boşu boşuna güler son gülen
Sevinmesin hayat ne getirir bunu bilen yok
Bunu silmek çok zor
Bu mizantrop çıktı yoldan korkmalısın
Belki de yok sayıpUykunu derin derin uyumalısın
Aklını varlığımdan korumalısın

İçimde bu öfkenin ateşi var
Hayat bana bir kafes sudan
Boğuluyorum
Bu ne biçim bi' kader ulan
Sona koştukça yollar uzar
Yoruluyorum

Bozuk düzenin güdümlü füzesiyim
Karanlıkta göz alan o ışık hüzmesiyim
Kimse üzmeye kalkmasın üzen olurum
Seni ve o hayatını düzen olurum
Güneşe tükürecektim ki dünyaya kustum
O gün bugündür gökyüzüm biraz daha puslu
Suçlular mutlu ve sanki hep usluymuş gibi
Davranırken neden ben olayım suskun (ha?)
Sana şişenin dibini gösterene soralım
Hayatın pisliğini üstümüze sürenler
Adım gibi eminim başını yastığına koyarken rahat
Seni tutmayan uyku ömrünce gelmez bir daha
Aldanamam çocuksu yüzüne tecrübe bu
Elbette gelenler gider hepsi meçhule doğru
Yine doğrul yerinden hiçe yoğrul
Bir kabusa dönüş ateşin ellerine doğdun

İçimde bu öfkenin ateşi var
Hayat bana bir kafes sudan
Boğuluyorum
Bu ne biçim bi' kader ulan
Sona koştukça yollar uzar
Yoruluyorum

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.