yeni şarkı sözleri

VELET ÇATLA ŞARKI SÖZLERİ

VELET ÇATLA ŞARKI SÖZLERİ

Verse 1

Elim avucuma sığmıyor ki bu derdim
Inadına inadına yasarım
İnadına da yaparım, yapıp bir daha yanarım
Sıfırım, ben noktayıda ben koyarım
Zorla şeytanla meleği bir arada, tutma
Yoluna düşenin yolunu yapma

İki cigara çekip nereni yap
Dumanı çek içine derdine tat
(?)
Her şeye “he he” deyip kafanı bir salla

Koz verdiklerim, canını yakacak
Zora gelen herkes bir gün kaçaçak

Yaralarının yanında durmaz
Hep dedim ve derim “buda yanına kalmaz”
Bedelsiz günah varmı, beni seven hep atese taptı

X2
(Catla!)
Eridiki buzlar (Catla!)
Dag tas yerinden oynar (Catla)
Acılsın kartlar (Catla)
Bu acıya ölü bile hortlar (Catla)

Verse 2

Sikiliyo seven hep deme biz bunu denedik
Senin kahpeligin kanında, o nasıl bir genetik

Tereddüt ettim giderken ölüyodum
Psikolojimin amına koyuyodun

Onun önü kapalı, kapı kilidi kıralı
Bir otel odası gibi onun kalbide paralı

Muhtemelen o bunu dinleyecek
Yarası olanlarda gücenecek

Kuzu kuzu duruyo, ne ileri ne geri
Vitesi bozuk bi kadının bedeni yesil ısık gibi

Bi topu neki onun, aklımda neki sorun
Bozuk bi araba gibi hergünüm yeni sorun

Koptu ipin, ucu kactı
Gömemediklerinde sana bi mezar actı
Askmı? Nefrete dönüsen bir duygu, herkez ayrı bir dala kapandi

X2
(Catla!)
Eridiki buzlar (Catla!)
Dag tas yerinden oynar (Catla)
Acılsın kartlar (Catla)
Bu acıya ölü bile hortlar (Catla)

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.