yeni şarkı sözleri

SİMGE RAM TA TAM ŞARKI SÖZLERİ

SİMGE RAM TA TAM ŞARKI SÖZLERİ 

Alın onu biri yemeden getirin önüme bırakın
Ek seferinden ben ben olayım mı
Ama ben utanmaz deli ve gözü karaım
Seni kabuğundan ben çıkarayım mı

Benimle tanışmasaydın
Tenimle karışmasaydın
Her gece buluşmasaydık
Gidenler yerinde saydı
Bak kalbimi elinde hisset
El ele diz dize biz hep
Hadi tut elimi gidelim
Benimle şimdi dans et
Hadi biraz cesaret

Ram ta tam tam isabet
El ele diz dize biz hep
Benimle şimdi dans et

2018 SİMGE BEN BAZEN ALBÜMÜ ŞARKILARI

01. Simge-İster İnan İster İnanma
02. Simge-Üzülmedin Mi
03. Simge-Üzülmedin Mi (Akustik)
04. Simge-Öpücem
05. Simge-Yalnız Başına
06. Simge-Ram Ta Tam
07. Simge-Pes Etme
08. Simge-Kalp Kırmak
09. Simge-Hu
10. Simge-Gülümseyişinle Uyandım

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.