yeni şarkı sözleri

SİBEL CAN-EYPİO DİKEN Mİ GÜL MÜ ŞARKI SÖZLERİ

SİBEL CAN-EYPİO DİKEN Mİ GÜL MÜ ŞARKI SÖZLERİ

Öyle güle güle gel
Öyle seve seve gel
Seni gördüğüm gün
Ben buldum belamı

Hadi içe içe gel
İnadına yine gel
Bir gülsen ölüme
Ben vericem selamı

Gönlüm dize gel
Şşşt yada sen bize gel
Bir gün de olsa
Ben sürsem sefamı

Yanlış düzene
Aşk meşk kime ne
Gördüm ben amma
Hiç etmem kelamı

Diken mi gül mü
Deniz mi çöl mü
Yanan bir bensem
Sensin meramı

Bi günüm bi dünüm bi senim bi külüm
Bi dönün bi görün Mecnuna çölüm
Her şey değişti yok çöllerde sürün
Yalancı aşklarda herkes bi ürün
Yürü baba aşkımı görmezsem körüm
Elini tutmazsam her gün bir ölüm
Kalbime geçmez bir çift bile sözüm
Her yol yokuş bize ben hala düzüm
Yağmurum güzün ıslanır gözüm
Gerçekler sert bir de her yanım hüzün
Varsa bir yanlışım gurbete sürün
Bülbülüm kayıp ben dikende gülüm

Diken mi gül mü
Sen bülbüle gel
Yandım ben yandım ah
Yokmuş devamı

Ateş mi kül mü
Deniz mi çöl mü
Yanan bi bensem
Sensin meramım

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.