yeni şarkı sözleri

YELİZ YEŞİLMEN FISTIK ÇIKI ÇIKI ŞARKI SÖZLERİ

YELİZ YEŞİLMEN FISTIK ÇIKI ÇIKI ŞARKI SÖZLERİ

hey hişt fıstık çıkı çıkı um ah, ah ah
hey hişt fıstık çıkı çıkı um ah, ah ah
hey hişt fıstık çıkı çıkı um ah, ah ah
hey hişt fıstık çıkı çıkı um ah, ah ah

Boşa koyar dolmaz dolu hiç almaz
Aklı bir karış havada burnundan kıl aldırmaz
Sebebime sebep verip yoldan çıkma
Şaşkın bu işler aklın almaz

Seni sana sorsam anlatamazsın
Bir öyle bir böyle yön tutamasın
Ama gönül bu işte kondu sana
Ben de deliyim anlasana

Deli delisin sen deli deli
Aşkınla yandım tutuştum ben şimdi
Deli delisin sen deli deli
Aşkınla yandım tutuştum ben şimdi

hey hişt fıstık çıkı çıkı um ah, ah ah
hey hişt fıstık çıkı çıkı um ah, ah ah
hey hişt fıstık çıkı çıkı um ah, ah ah
hey hişt fıstık çıkı çıkı um ah, ah ah

Köşe bucak ararken aşkı
Çıkı çıkı diye çıktım ortaya
Döndüm dolandım bak işte orada
Fıstık dedi bana duydum ama

Tık yok sende sakladın kendini
Tav oldum işte anla bu halimi
Bir kıvılcım ortada ben sen mi
Sen mi ben mi ben mi ha...

hey hişt fıstık çıkı çıkı um ah, ah ah
hey hişt fıstık çıkı çıkı um ah, ah ah
hey hişt fıstık çıkı çıkı um ah, ah ah
hey hişt fıstık çıkı çıkı um ah, ah ah

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.