yeni şarkı sözleri

RANA ILAHİ HELALİM ŞARKI SÖZLERİ

RANA ILAHİ HELALİM ŞARKI SÖZLERİ

Elini elimden
Gözünü gözümden,
Rabbim seni helal etmeden
Sakınırım sakınırım
Evimizin bereketi,
Hem gündüzü hem gecesi
Kur'an koksun her köşesi
Susmayalım okuyalım
İkimiz mutlu olalım
Hedefimize cennet koyalım

Senin gönlünü benimkine
Benim gönlümü seninkine
Rabbim kördüğüm eylesin
Yar bizi bir birimize

Ben senin bir güzelliğine
Vuruldum Allah deyişine
Bu aşk nasip olmaz herkese
Nikahımız kıyıldı göklerde...

Gel fitnelere uymayalım
Dualarda huzur bulalım
Fani dünyaya kanmayıp
Her namaza beraber duralım

Hadi gel Allah'ın rızası için şu gönlü sev
Hz. Ali'yle Fatma validemiz gibi
Ben aşkın tefsiri olayım sen de meali
Hadi gel Allah'ın rızası için şu gönlü sev
Hz. Muhammet ile Ayşe validemiz gibi
Beni nasıl seviyorsun sorusuna,
Kördüğüm gibi de.

Senin gönlünü benimkine
Benim gönlümü seninkine
Rabbim kördüğüm eylesin
Yar bizi bir birimize

Ben senin bir güzelliğine
Vuruldum Allah deyişine
Bu aşk nasip olmaz herkese
Nikahımız kıyıldı göklerde...

1 yorum:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.