yeni şarkı sözleri

FERY CİN ŞARKI SÖZLERİ

FERY CİN ŞARKI SÖZLERİ

Bir tane seçeneğin kaldı dedi cin
Dedim olamaz düşemem
Dedim cin getir
Bütün kaybettiklerime
Giden herkes için içtim
Düşen herkes için içtim
Kafa düşmeden son cin

Yaşayamıyorum çünkü bu tımarhanedeyim istediğim gibi değil
Halinde ne var hacı deme öbür taraftaki savaş umurumda değil
Biliyosun bunu biliyosun aga çalışmak zorunda değilsin o*** çocukları yedikçe zengin oluyor finalde hepsi tohumuna kalıyor
Garson oluyoz o piçin eline
Menü veriyoz seve seve
Benimki kadar
Yorulmadın aga bu beni mahvediyor buna bitiyorum
Yine de yaşamaya çalışıyorum zihnim açıksa bu mümkün değil
Yaşamaya çalışıyorum kafamız sürekli yüksek böyle iyi
Aga mümkün değil yerdeyiz
Vurulup gitti bayılıp öldü kardeşlerimiz
Hepimiz terso herkes terso
Sebebi belli bu talihin
Açık bi kafayla çekilmiyo hacı burası nerede cinim

Bir tane seçeneğin kaldı dedi cin
Dedim olamaz düşemem
Dedim cin getir
Bütün kaybettiklerime
Giden herkes için içtim
Düşen herkes için içtim
Kafa düşmeden son cin

İtiraf etmekten korkmam
Çektiğim çileyi kafama takmam Kaygısızım aga sonuna kadar
Üzgünüm bunu söylemeliyim
Bir kez geldik buraya ya kaldırıma düşerim
Ya da bu Çin keranesinden kurtulup pozumu veririm
Kendimi eğitiyorum
Bir katil gibiyim gününü bekliyorum
Ölüp giden, düşüp giden
Herkese içiyorum aga şişeye dokundum cinimin gelişini izliyorum bu kuytunun dibinde seçimim belli kafamı yap
Cin beni yine bu gece
Hayalimiz yok ama umut ediyoz
Bu şehirde mahvolduk tekrar bunu söylüyoz
Bir tane seçeneğimiz var ya düşüp ya da çıkıyoz
Bütün ölen düşen giden dostlara herkese içiyoz bu gece

Bir tane seçeneğin kaldı dedi cin
Dedim olamaz düşemem
Dedim cin getir
Bütün kaybettiklerime
Giden herkes için içtim
Düşen herkes için içtim
Kafa düşmeden son cin

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.