yeni şarkı sözleri

AYDİLGE YENİ BAŞLAYANLAR İÇİN AŞK ŞARKI SÖZLERİ

AYDİLGE YENİ BAŞLAYANLAR İÇİN AŞK ŞARKI SÖZLERİ

Bir canım var değil mi?
Kırdığın cam değil ki
Yepyeni olmuyor ki sevgili

Hoşça kal hiç denir mi?
Kalmadım hoş değil ki
Çaldığım kalp seninki, evde mi?

Yerde mi, yok gökte mi?
Nerdesin sevgili?

Hoşça kal, kal benimle
Gitme gel, gel güle güle
Aşk heves mi, nefes mi?
Söyle bal

Ben nasıl rüzgarım ki
Aklına esmedim bir
Fırtına koptu sanki
Sar beni

Hoşça kal hiç denir mi?
Kalmadım hoş değil ki
Çaldığım kalp seninki, evde mi?

Yerde mi, yok gökte mi?
Nerdesin sevgili?

Hoşça kal, kal benimle
Gitme gel, gel güle güle
Aşk heves mi, nefes mi?
Söyle bal

Kırk yılın hatrına
Kal canım
Kahveler yaptım sana
Fal diye bak bana

Hoşça kal, kal benimle
Gitme gel, gel güle güle
Aşk heves mi nefes mi?
Söyle bal

Söz & Müzik: Aydilge

1 yorum:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.