yeni şarkı sözleri

YENER ÇEVİK GÖZÜMLE GÖRDÜM ŞARKI SÖZLERİ

YENER ÇEVİK GÖZÜMLE GÖRDÜM ŞARKI SÖZLERİ

Gözümle gördüm gördüm gördüm
Sensiz yaşarım ben bu ömrü
Bitti mi sandın ömrüm ömrüm
Kurduğum cümleler artık sözsüz

Hiçbirini sana yazmadım
Ama hepsini sen anla
Görüşmüyosak biter deme zamandır
Komik değil ama artık gene de sen anlat
Hikayem olamassın bittin masaldan
Herşey çok güzeldi dimi ilk başlarda
Aşık olduğunu sandın demi ilk akşamdan
Yanlızlık bi sirk, hokkabaz ve tavşanlar
Terk edilmekten korkmaz
Yanlızlığa alışanlar
Şşşş ahaah çok güzelsin Maşallah
Bana yasattığın ne varsa
Yaşa sen de İnşallah
Yüzüme gülücük oldun
Sana çok teşekkür
Git şimdi
Gözüm terler, Kirpiğim köpürür
Sevmeyenin sevenle ayrılmakmış ödülü
Kurbağalar sinek sever, prens gibi öpülür
Aşklar gömülür, canlı canlı dünyada
Uyanmazsan kurtulamazsın
Kâbuslu rüyadan

Gözümle gördüm gördüm gördüm
Sensiz yaşarım ben bu ömrü
Bitti mi sandın ömrüm ömrüm
Kurduğum cümleler artık sözsüz

Gün ağırdı bugün, pamuktan bile
Kalpten kalbe giden yolda
Bak bu son bilet
İnceldiğim yerden koptum
Beni bugün affet
Uçurtmamın kuyruklarına bağladım jilet
Yol başında açan çiçek sonunda solar
Bazen insan ağustos da bile donar
Kelebek ya ele ya da bele konar
Yakarsa dünyayı da garipler yakar
Sevdalar sakar aşk restorantın
Ellerin elin oldu başlar iç bunaltın
Romantizm mum ışığı üfleyip karartın
Baya zamandır su ve tütün değil kahvaltım
Tamam mı yarım mı kapa hesabı
Bazı çok güzeller duygu kasabı
Asılı yüzlere güldürmeyen sözler
Gelen de gideni arar ve de özler
yeni-sarkisozleri.blogspot.com

Gözümle gördüm gördüm gördüm
Sensiz yaşarım ben bu ömrü
Bitti mi sandın ömrüm ömrüm
Kurduğum cümleler artık sözsüz

Gözümle gördüm gördüm gördüm
Sensiz yaşarım ben bu ömrü
Bitti mi sandın ömrüm ömrüm
Kurduğum cümleler artık sözsüz

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.